Nuffnang Ads

Sunday, January 22, 2012

HAPPY BIRTHDAY MAK!!!

Hi semua...

hari ni hari apa?? haaa.. hari ini adalah hari Ahad dan berharibulan 22 Januari 2012... korang nak tau hari ini sebenarnya hari apa???

ayah ngn mak aku..
Hari ini adalah hari ulangtahun kelahiran mak aku. Aminah binti Ishak yang ke-57 tahun. Hehehe... mak aku lah yang membesarkan aku dan adik-beradik aku yang lain. Jadi, kami mengucapkan Selamat Ulangtahun kelahiran yang ke 57 mak!! Happy birthday. 

Yesterday, it was my niece's birthday, and today is my mummy's birthday. Well, I have nothing to say actually for today, but i will write more because I think without bloging I do not know what else to do. Hihu~ Btw, I have a few things to do in this upcoming days. Today, my family has a feast *kenduri and we invited quite a number of people. The purpose of the feast is because we want to thank Allah for making things easier to Nadim and our family as well. 

Well, next week I need to go to KL because I have this voucher *the RM200 voucher that need to redeem. So, it is either MPH or Kinokuniya.. I do not know yet. Hihu~~ *mood excited 

Well,,, tu je la kot.. lagipun aku nak kemas rumah because tonight is the feast, so, kemas rumah is a must. Whatever it is. Hahaha.. and again, It me and mak de *my aunt.


Assalamualaikum WBT


p/s: baru je lepas sarapan mee *niat untuk kurus ada.. tapi macam susah je.. bila balik rumah.

2 comments: