Nuffnang Ads

Wednesday, January 11, 2012

KEMAS JOM!!! BALIK RUMAH PULAK!!!

Hye-all!!!

uuuuuu~~~
Morning or should I say again, good afternoon, kali ni memang aku da bangun da. Untuk meneruskan hari-hari di UNISZA ni. *walaupun aku da habis exam dan sepatutnya bercuti tapi aku tunggu je sini sekejap sebab nak pergi langkawi, lagipun, nak kemas barang semua. kan? baru senang nanti nak cabut terus. Hihu~~ 

but then, I think, I want to read as many journals as  I can because next semester kena *wajib buat thesis, lagipun tajuk thesis da dipropose, tak tau la diterima ke tidak tapi yang penting, aku da propose dan aku agak confident dengan tajuk yang aku propose. Hihu~~

tadi aku dengar pengumuman dari pejabat asrama kat sini, dia cakap *aku amik gist je la.

  1. jangan nak tinggalkan barang peribadi dalam bilik (susah laa)
  2. jangan nak tinggal dalam bilik tu (da tu nak simpan katne?)
  3. sila simpan barang dalam store (store tak selamat)
  4. simpan barang dalam store adalah tanggungjawab pelajar sendiri (kalau hilang?)
  5. barang peribadi sebolehnya bawak balik semua (gilos?)
Tu la yang aku dapat .. eh!!! dan lagi satu, kalau korang ada sebarang pertanyaan *dia cakap la.. sila berhubung dengan pejabat asrama.
Adoiyai, itu perkataan yang pertama keluar dari mulut aku. susah la macamtu, barang banyak lepas tu suruh simpan dalam store yang sememangnya tak selamat sebab ada kes, last semester yang store dipecah masuk dan segala barang yang berharga diambil. Sumpah tak selamat. aku pun takut nak simpan dalam store yang disediakan plus kat pintu store tu kata, "Kami tidak bertangggungjawab diatas kehilangan barangan anda".. hihu~~~ sapa tak takutkan?

Ni dalam dilemma la ni.. nak simpan katne..  hihukuukukuhukhuk....


Assalamualaikum WBT


p/s: nak g makan pulak.. tenangkan fikiran. hahaahah

2 comments:

  1. buat kerja tak habis tu namanya..nyusahkan orang

    ReplyDelete
  2. tau takpe... memang sakit hati kot..

    ReplyDelete