Nuffnang Ads

Thursday, January 12, 2012

MARI MAKAN MALAM!!! HAHAHA

Hi semua...

this is like the first time in this semester that I felt too damn tired because of playing too much. Like, very, very too damn much but, I enjoyed playing just now. Well... this is like the final year *again talking about this with my friends. Who wants to miss the time together because after this for sure, we will be scatter around this amazing world doing many things, Well.. it means jobs/occupations. hihu~~

Well...  aku sebenarnya dah beberapa hari ni aku makan nasi sekali sehari je. Makan jugak la makanan yang lain macam roti... kuih-muih *dalam kuantiti yang sedikit lar.. baru aku tahu betapa seronoknya apabila perut kosong..erm..salah2.. maksudnya.. seronok apabila perut berehat.. tak banyak nasi la maksudnya.. hehehe...

mighty white bun Spic Chicken Floss Bun.. sedap!!

ini pun sama... lighting dia je berbeza...


Memang la aku orang Melayu, memang nasi sinonim dengan orang Melayu kan? tapi kan. bila kita ni makin lama makin dewasa, kita merasakan nasi tu da tak berapa penting da. sebab apa? memang la carbs diperlukan untuk membantu proses tumbesaran, cuma, bila kita dan umur 23 dan keatas.. memang takde nak tumbesaran dah. memang nonsense la lau cakap makan banyak untuk tumbesaran pada usia yang ditulis diatas. Hihu~~

Jadinya!!! untuk memendekkan cerita aku ni.. aku makan roti je sekarang ni.. hihu~~~ alhamdulillah..  bukan tak nak makan nasi cuma aku nak kurus kan.. jadi.. kenalah makan yang bukan nasi. hahaha.. *voleh?

Assalamualaikum WBT


p/s: hihu~~ nak g basuh baju pulak!!!

2 comments:

  1. kan? seronok je makan sekali sehari... perut jadi selesa..

    ReplyDelete