Nuffnang Ads

Wednesday, January 11, 2012

MENU MINUM PETANG AKU!!

Hi semua ...

Ya Allah.. kalau hujan kat sini which is Kuala Terengganu, semua orang akan menjadi sakit serta demam. Seriously!!! memang semua demam... ni roomate aku da demam selesema. Kesian betul. Urmm...

tapi pepe pun.. ni kitaorang tengah minum petang.. menu? TEA O panas dengan BISKUT KERING Cap Ping Pong. Hahaha.. best woooo.. hihu~~ 

tea o...

biskut cap ping pong... best!!

ni aku ada sediakan gambar.. korang sila la nikmati gambar yang tertera kat sini.. hihu~~~



aku malas nak taip banyak-banyak kali ni sebab agak letih.. hahaha...



Assalamualaikum WBT


p/s: erk!!! kenyang pulak.. malam kang tak yah makan da!!! yeay!!!

8 comments:

  1. hehe... akak pun suka minum tea n biskut ni...

    ReplyDelete
  2. kan? hihu~~~ suka jugak makan biskut cap tu...hehehe

    ReplyDelete
  3. mesti la nazirah...hahaha..kelas!

    ReplyDelete
  4. kalau hujan2 camni, selain tidur, minum panas2 adalah sesuatu yang menenangkan jiwa raga.. ehehe

    ReplyDelete
  5. salam kenal dik..=)

    oo..unisza ea...akak blajar situ jgk..tp masa tu masih nama kusza..tahun 2002-2004..

    oh blogger #2

    ReplyDelete
  6. Gen2Merah : a'ah kan? betul tu.. memang sangat best...

    ReplyDelete
  7. Cikgu Ma : iya? hihu~~ thanks sebab komen...thanks semua..

    ReplyDelete