Nuffnang Ads

Thursday, January 19, 2012

NEW MALE MODEL !!

Hi semua..

korang nak tengok seorang budak ni pakai baju warna PINK.. pergghh!!! memang comel ler wa cakap lu.. cair gua tengok!! hahahah... saksikanlah dengan mata kepala anda sendiri kerana ini adalah gambar asli.. tiada sebarang unsur tokok tambah dari pihak admin sendiri...,,, hihu~~ 

Model : Akmal Razlan
Lokasi : Underwater World Langkawi
Tinggi : 180 cm (hihu)
Berat : 79 kg (hihu juga)
Photographer : Miss E Izabelle Bijoux-Yee
Camera : Bukan DSLR...

 
handsome tak mamat ni?

Pakai pink lak tuh..~~

Hahaha...

Siap berdiri lagi...sedey!!

Perghh!! nampak kurus!!
OKay la tu kan.. ada la jugak presis model..walaupun yang hado!!! hahaha.. 

Ni masa kitaorang kat Underwater World kat Pulau Langkawi... best la.. suka sebab dalam tu banyak binatang dan sangat entertaining la.. aku suka masuk sebab aku tak pernah la lagi masuk Aquaria KLCC.. dengar kata Aquaria KLCC lagi best.. tah. aku pun tak tau.... memang tak pernah pergi lagi Aquaria walaupun pernah praktikal kat MaTiC agak lama.. 3 bulan woo... MaTiC dekat dengan Aquaria KLCC tapi malangnya aku tak pernah pergi.. hahaha... sengal je kan?

Tu je la... ni nak rehat lagi untuk perjalanan esok.. Kuala Terengganu - Kampung Jenud memakan masa *selalunya lah... 7-8 jam.. tapi tak tau esok macamne.. sebab esok adalah hari yang dekat2 dengan CNY... hihu~~


Assalamualaikum WBT



p/s: nak rehat dulu...


No comments:

Post a Comment