Nuffnang Ads

Tuesday, January 3, 2012

PUJUKLAH DIA UNTUK BERUBAH.

Hi semua...

*ini entry sebelum exam esok.. hahaha...

tadi mak aku call... okay je.. takde pepe.. saje je mak aku nak dengar suara anaknya yang comel lagi kiut miut ni...whahahahah!!! mak korang? ada call?.. lau takde? apa lagi!!! amik tepon korang yang canggih lagi hebat tuh!!! CALL MAK KORANG SEKARANG!!! CAKAP I LOVE YOU!!! susah sangat ke??? ha?? *tetibe emo..hahahaha..sengal je kan.... 
Yes!!! berjaya!!!
aku terpaksa repost entry ni sebab selepas melihat daripada post FB seorang yang aku hormati menyedarkan aku bahawa.. roda itu bulat. hidup kita tidak selalunya senang... dan setiap yang berlaku dalam dunia ini mempunyai hikmahnya *itu terpulang kepada yang ingin mempercayainya. Aku percaya. 

Aku juga sedar, mungkin suatu hari nanti.. perkara ini mungkin berlaku kepada orang yang kita sayangi,.. adik beradik kita... kawan-kawan kita. Therefore, I choose to just to let all readers know that, I sincerely apologies to Nur Amalina for the unethical entry before. I was so shocked to see you changes. It supposed not to be like that. But, who am I to say that to you right? as long as you are still Islam, than keep your grades high Nur Amalina. Work hard to change once again. I admit that my post before was a little harsh, but I guessed you did not read it right? but if you read this, I hope you could change and please, make us proud once again. We will keep on praying the best for you. 

Rezeki setiap manusia di atas muka bumi ini telah di tentukan oleh Allah SWT. Carilah sekali lagi dik ilmu Allah itu. Aku bercakap bukan atas dasar nak menjadi ustaz ke apa.. cuma.. aku juga merubah diri aku kearah /jalan yang lebih baik. Sama-sama lah dik kita berubah? iya?


Assalamualaikum WBT.


p/S:terima kasih kepada Sir yang menyedarkan aku. ia sungguh bermakna. Maaf.

2 comments:

  1. Sedih pulak rasa..semoga kalau itu benar dia, biarlah dia sedar..

    ReplyDelete
  2. Kak WC: ye la... kalau betul dia macam tu.. saya tak tau la.. berdoa je la supaya dia berubah...

    ReplyDelete