Nuffnang Ads

Friday, January 20, 2012

PERJALANAN PULANG!!!

Hi semua...

esok adalah hari aku ingin pulang ke pangkuan keluarga aku.. hihu~ ngada tak? takde la.. esok hari Jumaat.. dan esok jugaklah aku akan bertolak balik ke Kampung Jenud yang dicintai dan tempat aku membesar.. dan menerima segala pengajaran sehingga aku menapak ke Universiti *sekolah dulu kat Sekolah Kebangsaan Kuala Atok.  Hehehe..

Erm... cuma esok.. aku kena check angin je.. tambah angin sikit..dan isi minyak penuh!! tu je la.. check air. urm... tu je la. dan aku akan lakukannya seawal yang mungkin la aka Pagi esok.. hihu~~

tu je la weh.. aku nak rehat sekarang ni.. baru pas mandi-mando.. sok nak jalan.. malam ni kena rehat sehebat mungkin... okay?

Assalamualaikum WBT


p/s: doakan keselamatan aku esok dijalanan..okay?

No comments:

Post a Comment