Nuffnang Ads

Sunday, January 15, 2012

PULAU LANGKAWI!!! HERE WE COME!!

Hi semua...

aku tak pernah rasa sebedebar ini... sebab apa? ok.. let me tell you from the beginning...

nak tengok helang...hihu~~

the map of langkawi...
once upon a time, there was a ugly duckling that loves to sing. Hey!!! bukan2.. bukan cerita ni... hihu~~ sebenarnya, kami dan kawan-kawan akan pergi ke Pulau Langkawi dan kami sekarang sentiasa berdoa untuk segalanya berjalan dengan lancar. Hihu~~

Bukan apa, perkara ini telah dirancang sejak lama lagi, so, sepatutnya takde la masalah tapi nak buat macamne kan.. Allah SWT akan selalu menurunkan ujian untuk hamba-Nya supaya semua hamba-Nya bersyukur...

Eh, btw... InsyaAllah, jikalau kami diberikan peluang untuk pergi ke Pulau Langkawi, aku akan update apa yang kami buat kat sana, okay? dengan gambar-gambarnya sekali okay... janganlah anda risau ..insyaAllah, aku akan updatenya...hihu~~

Assalamualaikum WBT


p/s: erk.. kekenyangan makan nasi kat Kedai Kak Sa di Medan Makan di Gong Badak. Fuuuh~~ sedap wooo... ikan keli lak tuh...hihu~~


No comments:

Post a Comment