Nuffnang Ads

Sunday, January 1, 2012

REVIEW FILM!!! WARRIOR DAN FINAL DESTINATION 5!!!

Hi semua....


nak uar-uarkan ni.. aku ada Twitter Account tau...hahaha...nih gambar aku.. aku print screen tadi.. harap bagi yang ada twitter tu.. follow je la.. aku jarang update sebab aku tak pakai telefon pintar...hehee... 

twitter aku!! comel tak?

Alhamdulillah... Encek Nuffie sayang baru je bagi aku satu BE.. thanks... korang lau nampak Iklan Maxis tu.. haaa.. cecuba la click eh.. sama2 tolong.. okay?

erm.. tadi aku baru je tengok dua cerita ni... Final Destination 5 and Warrior... Dua2 best!!  ni aku ada letakkan poster dua-dua cerita... meh aku review sikit.. walaupun da lama da cerita.. tetapi tetap aku nak korang tau sedikit sebanyak apa yang aku rasa semasa aku menonton cerita ini.. kwang3!!

best woo cerita ni!!!
First review Warrior. Ni cerita memang best sangat2!!! tahap bestnya memang gila gaban!!! haahha. kisah kekeluargaan sebenarnya cerita ni.. cuma dipaparkan dalam versi yang berbeza.. takde la macam bertengkar2 ke apa.. cuma they settle it in the ring..hihu~~ Tommy dan Brendan adalah watak dalam cerita ni..watak utama. Memang sangat best.. korang patut tengok.. eh!! aku tak tau ada tayang kat Malaysia ke tak.. tapi yang penting aku da tengok kat US ritu..*verangan..hahaha... korang lau ada peluang.. korang kena tengok la jugak.. okay? jangan tak tengok. Rugi.. best sangat.. nak nanges aku tengok endingnya.hkhukhuhuk...

ni pun best gak la..hahaha
yang ni lak.... nak kata best.. memang agak best la.. cuma ada je scenes yang agak bangang dimana...kematian watak memang tak masuk akal langsung... macam bangang je... hahahahaha... tapi apa-apa pun, cerita ni okay gak la.. hahahaha... aku rasa cerita ni da lama da masuk Malaysia.. so, korang mesti da tengok kan? hihu~~ best tak?


ha.. aku da bagi review tu.. cuma aku syorkan korang tengok cerita Warrior!!! memang best sesangat2!!! ending dia memang world class la!!! memang!!! aku da tak tau nak guna ayat apa untuk tunjukkan betapa hebatnya cerita ni.. hehehe...



Assalamualaikum WBT



p/s: nak pergi sihatkan badan pulak!!!

No comments:

Post a Comment