Nuffnang Ads

Thursday, February 23, 2012

DEAN'S LIST FACULTY OF LANGUAGES AND COMMUNCATION 2012!!!

Hi semua...

malam tadi Fakulti Bahasa dan Komunikasi ada mengadakan suatu majlis Hari Anugerah Kecemerlangan dan alhamdulillah.. aku dapat jugak menjejakan kaki aku untuk mengambil anugerah cemerlang (Dean List la kiranya)... walaupun aku hanya dapat pointer yang cukup2 makan untuk amik anugerah...tapi bersyukur juga la.. 

nak tengok gambar aku dan kawan-kawan?

ni dia...hehehe

hihu~~~ sengal je... mana aku cuba cari!!! hahahaha...



rantai tu aku buat sekali dengan baju tu... hehehe...





Assalamualaikum WBT


p/s: pagi nanti nak bangun nak pergi naik bukit besar!!! yeay!!!
p/s: tak jumpa pun dia hari ni!! nak tengok muka je....

4 comments:

  1. congrats 4 the award...pnjat bukit tuh, bru jupe si dia...hehehe

    ReplyDelete
  2. thanks baby.. baru jumpa si dia??? siapakah?? hagakny gerangan orang itu agaknya yer?

    ReplyDelete
  3. Thanks Nabila Nadia @ Gary !muah2!!

    ReplyDelete