Nuffnang Ads

Monday, February 20, 2012

DISEBABKAN LORI KONTENA PECUT 180KM/H !!!

Hi semua...

Baru beberapa hari aku balik ke UNISZA ni... RM400 da melayang.. sebab??? nak tahu sebab apa??? tukar cermin kereta kakak aku.*aku bawak kereta kakak aku... okay mari aku cerita dari mula..

lebih kurang macam ni la mula2nya..

lama2 jadi macamni... tapi tak seteruk ni..

semasa aku balik hari tu.. Hari itu adalah hari Jumaat. Semasa aku memandu di kawasan perindustrian di Gebeng.. ada lah sebuah lori bawak kontena la.... malas sangat nak sebut nama lori yang terpampang di kontena lori tu.. nanti aku kena saman lak.. da la memang ada kes ni.. malas aku... lepas tu.. tau tak lori durjana tu bawak berapa? kelajuan dia.. adalah dalam 180KM/J kot aku rasa. Dia ingat jalan perindustrian tu BAPAK dia punya!!! bangang kan? dan tak semena-mena... cermin depan kereta kakak aku tu.. kena batu!!! hasil daripada  batu yng dilanggar oleh lori terbabit... kesialan berlaku disitu!!! ikutkan hati, nak je aku kejar lori tu *walaupun guna kelisa je... and aku nak je tangkap gambar lori terbabit dan hebahkan satu Malaysia.. eeiii!!! dah sekarang aku kena tukar lak cermin kereta.. aaiiisshh!!! rasa macam nak mengamuk je.. dia ingat bapak aku cop duit ke? mak aku tauke balak? kakak aku kerja kedai makan 50 cawangan? haaa??? 

Jadi macam ni!!!

baiklah, kepada lori-lori yang berada di Malaysia ni... khususnya yang LORI-LORI YANG TERSANGATLAH BESAR NI!!! sila la bawak perlahan sedikit...please la... okay?

Assalamualaikum WBT.


p/s: melayang RM400... sama dengan cermin laptop da... hihu~~ da lah PTPTN  tak masuk lagi..huhuhk

2 comments:

  1. uish. biaq betik lori p satu lapan.

    ReplyDelete
  2. punya nak menunjukkan betapa lajunya lori tersebut..hahaha

    ReplyDelete