Nuffnang Ads

Thursday, February 23, 2012

KAMI NAIK BUKIT BESAR, KUALA TERENGGANU!!!

Hi semua...

da dua pagi da aku bangun pagi untuk pergi berjoging di Bukit Besar.. takde la joging sebenarnya..hehehe..jalan naik bukit...itu pun sekali je.. aku kagum betul dengan kawan aku, Belle and  Pz and Ayie.. dua kali naik bukit besar tu..turun naik lepas tu turun lagi lepas tu naik pulak!!! lepas tu turun!!! Ya Allah.. aku naik sekali je da letih macam nak putus nafas... hhuhuhu.. 

Tadi pagi kitaorang pergi naik Bukit Besar.. dan kali ini jemaahnya adalah agak ramai dan best!!! ramai gak tadi... tapi takde la seramai hari Jumaat.. hehehe.. lau hari Jumaat tu memang sangat boleh la  cuci mata!!! maksud cuci mata kat sini adalah kalau2 nak cari calon isteri ke suami ke.. sila la...hahaha..boleh pilih.. cuma jangan pilih suami orang sudah la..hahaha..jangan pilih isteri orang sudah la..hahaha..macamtu la..hehehe..

Ha!! ini aku nak tunjuk gambar hasil daripada usaha pagi ini!!! jom!! hayati gambar2 ini..hehehe...

pepagi di Puncak Bukit Besar...

sudah berada di bawah!!!

posing sebelum balik!! hahaha
aku dengan Angah!!
Angah!! hahaha...
Seronok weh naik pepagi ke Bukit Besar ni.. memang sejuk lepas tu bila kita berpeluh..kita akan rasa nyaman sangat!! ramai gak orang lain yang naik tadi.. ada pak cik ni..siap berlari lagi naik Bukit Besar!! tercabar aku...tapi apa boleh buat!!!  aku bebanan lebih!! hahaha... kenala jalan sebelah kiri..hihiuhuhu....

Sapa nak ikut lain kali lah ek!!


Assalamualaikum WBT



p/s: naik slow2... pasti sampai di Puncaknya!! okay?

No comments:

Post a Comment