Nuffnang Ads

Friday, February 17, 2012

MY LAST SEMESTER!!

Assalamualaikum WBT..

Apa khabar semua? Aku baru je balik dari rumah (Holidays) ke UNISZA... 
banyak perkara yang perlu diperjelaskan... Hidup aku sememang penuh pancaroba... pancaroba yang aku sendiri pilij untuk lalui... bodohkan? 

Namun, apa yang ada sekarang adalah waktu sekarang. Waktu yang aku sendiri tak boleh nak putarkan supaya ia menjadi waktu dulu... cuma yang aku mampu lakukan sekarang adalah, menyesali dan cuba perbaiki diri dengan membuktikan kepada orang sekeliling yang aku juga mampu. Tetapi apa yang aku lalui di Semester 8 sekarang adalah sesuatu yang TERBESAR dalam hidup aku. Cabaran ini. Cabaran yang mendatang. Cabaran yang aku sendiri cuba berdepan. Cabaran untuk membuktikan kemampuan diri. 

Mampukah aku? entah, aku pun tak tau. Laratkah aku? Sumpah, aku tak tau apa jawapan untuk pertanyaan itu. Apa yang aku tahu sekarang adalah, mulai esok, aku akan cuba untuk melakukan sesuatu. Tolonglah aku.

Assalamualaikum WBT.


p/s: mood masih tidak elok sebab mendengar cerita yang agak kurang enak.. namun akan aku gagahkan diri untuk berdepan dengan realiti.

No comments:

Post a Comment