Nuffnang Ads

Sunday, February 26, 2012

NAIB JOHAN TERBUKA MALAYSIA? UNISZA?

Hi semua...

apa khabar? sihat tak semuanya? ha.. hari ni adalah hari Ahad.. selalunya kalau aku berada di rumah aku, hari Ahad adalah hari untuk aku bersantai-santai dan memasak di rumah sambil menajamkan skill memasak aku. Hehehe... dan aku boleh lakukannya tatkala aku berada di U aku.. Haaa!!! korang mampoooo?? hahahaha... 

Jumaat lepas aku serta beberapa kawan telah masuk sebuah kejohanan badminton anjuran Kelab Fakulti aku.. alhamdulillah, aku dengan Belle telah mendapat tempat ke-2.. hehehe.. ingatkan aku dengan Belle akan menjadi juara... hehehe.. tapi rezeki masing-masing kan.. nak buat camne.... hehehe... 

Nak tengok tak gambar pingat yang aku dapat? hehehe..silver pun silver la.. janji aku sertainya kan?? hahahaha....





Ini lah bukti kemenangan kami. Alhamdulillah.... kami memang juga walaupun hanya sekadar berada di tempat yang kedua. Hehehe...  tak dinafikan memang letih tapi yang penting kami semua seronok dan sentiasa cuba untuk sertai apa yang dilakukan.


Assalamualaikum WBT



p/s: kejap lagi nak baring-baring jap...lepas tu nak pergi main badminton!!! hidup sihat di tengah panas!!! hahahah

No comments:

Post a Comment