Nuffnang Ads

Wednesday, March 14, 2012

4 CARA UNTUK BERJAYA!

Hi semua...

Miss harry Potter...huhih


banyak jugak sebenarnya kerja aku perlu aku siapkan. Namun, terdapat sekelumit rasa dalam hati aku ni yang mengatakan bahawa "jangan buat assignment.." adoiyai.. korang mesti tau kan bagaimana perasaan malas tu menyerang. perrghh!! memang sakit hati la lau perasaan itu menyerang. Dan ia menyerang aku sekarang ini. 

Apa yang aku buat dalam menangani masalah malas yang menyerang aku ni?

1. cuba untuk menyibukkan diri dengan kerja sebanyak mungkin *hahaha..walaopun... still malas jugak
2. cuba untuk tidur dgn buku di sebelah *tak jadi jugak
3. cuba untuk makan dgn buku *apakah jadahnyakan?
4. cuba untuk buka Microsoft Word *bukan je..tak taip pun..hehehe

Itu la empat jalan success.. malanganya...aku tak buat pun sebab seriously!!! aku untuk semester ni...sangat malas!!!! tak tau bila nak jadi rajin. Tapi InsyaAllah, aku akan cuba siapkan assignment tu hari ni dengan kadar yang segera. Amin.


Assalamualaikum WBT



P/s: jom beli barang jap!!hahaha nak g potong rambut lak!

No comments:

Post a Comment