Nuffnang Ads

Thursday, March 22, 2012

AVAIL CAPPUCINO TONGKAT ALI!!! SEDAP!!!

Hi semua!!!

Apa khabar? Jam da menunjukkan pukul 10 pagi.. korang kerja tak hari ni? heheh... haruslah kan? hahaha...

okay.. baik!! korang mesti kerja lama2 lepas tu letih kan? korang nak tak minuman untuk menambahkan tenaga korang? disamping itu juga, korang boleh menikmati minuman yang segar dan bertenaga. Dan yang paling penting!! SEDAP DAN BERPATUTAN. Korang nak tak minum ni? lau korang nak.. tengok gambar ni dulu okay?

Cappucino Tongkat Ali AVAIL!!

Cappucino Tongkat Ali AVAIL.

Cappucino Tongkat Ali AVAIL.
Aku da minum untuk dua kali.. aku tak pernah rasa minuman yang sesedap ini tau. Aku jarang percaya terhadap barang yang macamni.. nak2 yang sachet ni *jujur aku cerita. Tapi setelah minum Cappucino Tongkat Ali AVAIL, aku rasa sungguh bertenaga. Sedap sungguh. Cuma letakkan satu sachet dalam gelas  yang berkandungan 180ml *air panas la... lepas tu kacau dan minum. Memang best... ada satu trick..letakkan sedikit creamer or susu pekat. Bukan kandungan tu takde susu cuma nak lebih sedap, creative la sikit kan? hehehe...hidup kena creative. Hihu~~

Untuk maklumat lanjut korang boleh hantarkan email kepada akmall_kiut@yahoo.com okay?


Assalamualaikum WBT


p/s: memang best!! rugi kalau korang tak rasa. Sedap!!

4 comments:

  1. Ak bese guna sprh segls.... Jimat skit plus cm bnyk gile sepkt. Heheh

    ReplyDelete
  2. iyer ke? aku guna sepaket tu je terus..hehehe

    ReplyDelete
  3. takde la kak..tak sedia lagi la.. pembahagian masa masih di tahap yang sungguh tidak memuaskan... banyak benda kena buat lagi. Tapi kebetulan..sama nama ngn aka kan? Cappucino..hehehe

    ReplyDelete