Nuffnang Ads

Friday, March 16, 2012

BINATANG PELIK DALAM PINGGAN!! KENYANG!!

Hi semua...

okay, baik, aku lepas makan tadi. Peerrggghhh!!! kenyang giler kentang... memang sungguh kenyang.

Baik, mari aku ceritakan apa yang aku makan tadi. Hihu~~

Nasi
Kentang rebus bercili (sedap giler!!!)
Sayur kacang plus telur bercili
Telur masin
Ikan aya hitam masak cili manis 

Jumlah semua??? RM6.00

campur Air Nescafe Ais  RM1.00

Jumlah keseluruhannya adalah = RM7.00 dan aku sangat kenyang sekarang.

Tak tau la aku macamne nak sembahyang kan...kenyang sungguh.. selalunya makan SELEPAS sembahyang.. tapi kali ni pergi awal sikit..sebab malas nak berebut dengan orang ramai..tapi padahal, tak berapa ramai pun orang sebab most pelajar Dip balik da..hahahaha...*saje je nak g kafe ngorat..hahaha 

pernah tengok tak benda ni??

ajaib tau!!


Assalamualaikum WBT


p/s: petang ni nak pergi Bundle...hihu..

4 comments:

  1. Nampak macam telur masin je tu.Mmg sedap telur masin ni.Eeh!Dah rupa kura2 pulak!

    ReplyDelete
  2. Scarlet o'hara" hihu... memang telur masin pun..lepas tu I makan ikan..tulang ikan tu jadi kakinya..hahaha

    ReplyDelete
  3. Baby: takkan sentiasa nak ajak..hahahahah..I ada big event tadi...hahaha ngn mila n wannor..

    ReplyDelete