Nuffnang Ads

Sunday, March 11, 2012

GAMBAR BAKTISISWA DI KAMPUNG MANGKUK, SETIU.

Hi semua...

Ya Allah.. lebat sungguh hujan pada malam ini. Seriously!!! like memang sangat lebat.. aku baru je basuh baju, *walaupun guna washing machine but still dalam keadaan basah gak kan? jadinya.. biarlah.. jap lagi aku nak amik baju2 itu...

okay.. untuk entry kali ni.. aku nak tunjukkan beberapa keping gambar yang sempat aku rakamkan tatkala aku dan kawan-kawan lain di Kampung Mangkuk, Setiu, Terengganu.

Enjoy okay?

Mula-mula sampai!! makan dulu!!! hhahaha
Malam tu.. ada makan jugak!!! makan lagi..hahaha
Budak ni feymes.. sebab comel!!
Angah kat tengah tu.. dua budak tu dalam group kami!!!
Aku duk kat depan sebab tukang pegang marker..hehehe
Aku and angah...gila camera!!
Aku, angah and wan mazrina..giler camera gak semua ni..hha
Aisyah...ni pun sama gak..gila cam..hahaha
Wan Nor, Aku n Jihan..hihu~~ malam kebudayaan..
Pagi last!!! bersih kubur!!!
Nadz, Kak Zah, Angah n Yana.. hihu~~
Langit Kampung Mangkuk!!
Madam Azizah bagi hadiah kat YB Setiu...
Haaa.. amacam? sebenarnya banyak lagi gambar lain yang aku boleh muat masuk dalam blog ni.. nanti la aku masukkan ek.. sekarang pun sebenarnya nak tidur.. esok ada majlis keramaian.. lepas tu nak buka kedai and lepas buka kedai aku nak buat kerja.. nak pergi fakulti kejap.. banyak gak kerja sok, Jadual kiranya pack la.. hehehe.. jadinya.. sampai bertemu lagi!!!


Assalamualaikum WBT


p/s: mengantuk da!

2 comments: