Nuffnang Ads

Monday, March 5, 2012

GAMBAR MENARIK DI PANTAI MERANG!!

Hi semua...

apa khabar? sibuk sikit la sekarang ni nak update blog.. hehehe..
ini pun lambat da kan? tapi takpe.. aku akan cuba update selagi buleh.. okay!!

tadi, aku pergi dengan kawan aku untuk mengambil gambar untuk assignment given by our lecturer.. and we chose beach and sky to represent our artworks, therefore, we went to Sutra Beach Resort to snap few pictures to be presented to our lecturer.

KOrang nak tengok tak gambar yang aku dan kawan-kawan aku amik? nak?








ni la hasilnya!!! aku tahu gambar ni senget sikit.. aku bukan photographer yang bertauliah.. hahaha.. takde la.. tersenget tadi aku amik gambar .. nak buat cmne...da teramik..hehehe..


Korang saksikanlah dulu eh....



Assalamualaikum WBT


p/s: nak makan burger!!


No comments:

Post a Comment