Nuffnang Ads

Wednesday, March 28, 2012

HASIL KELAS PHOTOSHOP!!!

Hi semua...

tadi aku serta group Desktop Publishing telah berjaya menghasilkan beberapa keping gambar pun yadoi. *baca dalam nada Johan boleh tak? aku try tulis (Kin Cin).

Petang tadi pun yadoi, menyaksikannya kelas menjalani dalam kelas pun. Kami telah berzaya menghasilkannya beberapa kepingan gambaran daripun Photoshop pun. *pening aku baca. 

Malas la aku tulis banyak... sebab nak baca dalam nada si Johan tu bukan senang.. bangang *postive bangang ni.. bangangkan Jozan tu....kelakar giler...hahaha..

Dialog yg aku tak lupa dalam Lawak Ke Der?

"Pak cik!! Takyah nak buat laka-laka la pak cik".

Sengal.

ni memang hasil kerja aku n ammarah n belle...


Assalamualaikum WBT


p/s: Nak tunjuk gambar je sebenarnya.. mengada tak?

2 comments: