Nuffnang Ads

Wednesday, March 28, 2012

MALU-MALU KUCING.

Hi semua...

apa khabar? hari ini..aku ada bebuat baik sedikit. Alhamdulillah.. tak salah berbuat baik. Hehehe... at least it can heal the world kan? hahaha..make the world a better place. *macam lagi Heal the world lak da...hehahaha... 

comel tak??? hahahha

okay la...ini adalah kejadian masa aku balik dari kedai. Aku dan belle, aku ada makanan dan ada lah seekor kucing ni, mengiau untuk makan. Okay, aku ada makanan, (buntut dan hati ayam), daripada membazir, aku bagi je la kat kucing tu. Memula, nak dijadikan cerita, kucing tu macam malu-malu nak makan pemberian kitaorang. Memanglah ia hanya BUNTUT AYAM dan HATI AYAM tapi itu pun malu. Haaa...haiwan kan..nak buat cmne...

Lepastu, selepas beberapa langkah kami amik, aku tengok kucing tu siap tunduk lagi makan. hahaha.. memang betul MALU-MALU KUCING. Memang malu. So, betul la kata orang tua-tua,  malu-malu kucing, so, aku nampak da situsi sebenar malu-malu kucing tersebut. Hihu~~

Ada jugak ke manusia yang malu-malu kucing?

Assalamualaikum WBT


p/s: mengantuk, but I need to wake up early tomorrow. I have too.

No comments:

Post a Comment