Nuffnang Ads

Friday, March 23, 2012

MERENDEK DI SEKITAR KUALA TERENGGANU!!!

Hi semua...

Apa khabar? aku ni kan asyik update waktu malam pagi je kan? hahaha.... bermula dari petang tadi, aku serta beberapa kawan telah menjalankan aktivit yang sangat berfaedah untuk memenuhi masa lapang kami. *sebab hari Khamis adalah hari cuti makanya kami telah melakukan beberapa aktiviti dan memandangkan ini adalah semester last, kami ingin memaksimakan segalanya. Makanya kami telah keluar ke Kuala Terengganu disamping meneman Belle untuk berbuka puasa, makanya kami pun makan steamboat di D'Ganu Seafood. Sedap weh!! cuma kuah tu tak berapa tomyam sikit. *memang tak rasa tomyam pun...hihu~~

Mari aku tunjukkan gambar dan aku akan explain apa yang kami buat tatkala kamu sekalian melihat gambar2 itu okay?

Mula-mula sampai... semua lapar...hehehe

Belle puasa...

Dah habis..semua kenyang!!

Serious kenyang..

Takke aku nampak kurus sikit.

ni nampak gemuk sikit.

Group photo time!!
panjang tangan aku yadoi..

ni angah tangkap..lawa jugak..
teman2 yang tadi pergi bersama adalah aku, belle, pz, ayie, angah, fiona, mila, ct aminah... hihu~~ kepada yang lain... kalau nak pergi lagi..spare la masa dengan kitaorang..hihu~~


Assalamualaikum WBT


p/s: tempat makan tu berdepanan dengan Water Front City.. memang serious cantik waktu malam!!! memang cantik sangat...sangat...adoiyai..kenyang!! hahahaha

No comments:

Post a Comment