Nuffnang Ads

Saturday, March 24, 2012

MOGA ALLAH MURAHKAN REZEKI KAMU. AMIN.

Hi semua...

Selamat pagi dan apa khabar? uiiissshhh!!! hidup pagi Sabtu ni mestilah kena sihat kan? hahaha... Mesti ramai yang kuak lentang sampai petang je kan? hahahha..

Baik, aku nak cerita fasal satu cerita boleh? mestilah kan?

Last night kami berpeluang untuk pergi SEKALI LAGI makan maggi ketam di Tok Bali, uiissshh!!! orang punyalah ramai dan kami jugak ramai. Alhamdulillah, kami pergi 2+1 buah kereta. Sebab apa 2+1 tu? Sebab.. dua buah kereta dari UNISZA dan 1 buah lagi dari Besut. EH? sebab apa ada sebuah kereta dari Besut pulak kan? Haaa... ini nak cerita ni. Idea makan malam disana ini telah di ilhamkan oleh, Madam Salina yang berpangkalan di Besut. Seronok betul, kami sampai di sana pada pukul 9.20 malam *lau aku tak silap la, then kami cari tempat duduk semua, tunggu ada sekumpulan ini bangun then kami pun duduk. Rombongan dari UNISZA adalah aku, belle, pz, ayie, ct aminah, fiona, ct ammarah and wan mazrina. Dan rombongan dari Besut adalah Madam Salina, Adam, Idris, Yusof, Ain, Hakimie dan Harith. So, kira berapa orang? 15 orang..haaaa?? korang mampooo?? tak mampooo kan? kwang2...hahaha... 

Memula sampai..

Madam da blik da masa ni...

ini adalah detail bagi tempat ni..call okay?
tepi jalan je..


okay, baik..itu baru je permulaan untuk malam yang sungguh gumbira. Mari aku cerita lagi, semalam kami semua telah order sebanyak 12 maggi ketam, 6 pulut ikan bakar, 15 air. Dan..alhamdulillah, kenyang sekenyang-kenyangnya.. hahaha..

"Ya Allah, mudahkanlah hidup mereka yang membelanja kami dan murahkanlah rezeki mereka, semoga segalnya dipermudahkan, Amin"

Segala pengalaman yang aku dan rakan-rakan kutip akan menjad kenangan sehingga akhir hayat kami. Berjumpa dengan seseorang yang sungguh pemurah, benar, segalanya datang dari Allah, tetapi untuk menggerakkan hati insan untuk membelanja kami dengan memberikan sedikit rezeki anda, adalah perkara yang tidak terhingga baiknya. Alhamdulillah dan InsyaAllah, segalanya tidak akan kami lupakan.

Terima kasih, Madam Salina. Terima kasih, semoga rezeki Madam dimurahkan.


Assalamualaikum WBT


p/s: Alhamdulillah.

3 comments:

  1. ermmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm kejelesannnn thap tujuh puting beliunggg nih....

    ReplyDelete