Nuffnang Ads

Monday, March 19, 2012

NIGHT BREAK-OUT!!! TOK BALI!!!

Hi semua...

sorry lambat update.. sebab buat kerja banyak. La ni la aku nak buat kerja na..hahaha..tetiba ja... 

Btw, korang nak tau tak apa aktiviti aku dan kawan-kawan malam tadi? begini, aku dan kawan2 (Belle, Pz, Ayie, Mila, Baby, Wan Mazrina and Zakiah) telah pergi ke suatu tempat yang amat menarik dan sungguh mempersonakan. Tempat itu mempunyai menu makanan yang sungguh..amat.. SEDAP!! *wahhh boleh ganti Host Jalan-Jalan cari makan neh..hahaha.. hati2 host jalan2 cari makan.. aku nak amik tempat uols..hahaha..

Sebelum apa2.. mari aku tunjukkan tempat yang kami pergi.. 

Zakiah,Pz,Aku and Belle.. *mula2 sampai..hehehe

Mazrina,Zakiah,Pz,Aku n Belle.. giler bergambar..hehahaha

Maggi Ketam weh!! RM10...sangat berbaloi...

Selepas..hahahaha..

Group Photo.. include Baby and Mila..

Group photo.. Ayie.. ujung sekali.. best!! semua kenyang!!

Haaa... ini la tempatnya... kedai Maggi Ketam Tok Bali di Kelantan. memang giler ramai orang.. kedai dibuka pada malam hingga ke pagi. Dan seriously.. pulut ikan bakar.. memang sedap .. dan maggi ketam..perrghh!!! sedap.. SEBAB APA??? Ikan dan ketam tu.. FRESHH!!!! serious sedap!!! aku makan tadi dua pinggan dan kekenyangan aku masih terasa. Masih..hahaha...

kepada kawan-kawan yang ikut tadi.. korang semua memang best giler.. memang last minute plan but plan well executed. hahahaha.. kelas!! dan kenyang!


Assalamualaikum WBT


p/s: enjoy je la da pictures...

1 comment:

  1. Kat Tok Bali makan kat ner ni dik?? akak sendiri tak penah makan meggi ketam ni..? kena cuba jeugak lah! kat tempat sendiri pun tak abis jelajah lagi :)

    ReplyDelete