Nuffnang Ads

Wednesday, March 21, 2012

RAMAI PEMBACA AKU WEH!!! HAHAHA

Hi semua..

lama betul aku tak update di waktu tengahari ni...

*ni aku nak update sekejap.

header aku dulu...sengal je an?

BTW, aku baru tahu sekarang kan, ramai jugak lecturer yang baca blog aku.. Ye!! U la.. u baca blog I kan? btw.. i nak berterima kasih la sebab baca blog I.. baguskan? dapat tahu SEGALA tentang I dan perjalanan hidup I kan? Alhamdulillah... aku okay je..

Eh!! tapi aku ada seorang lecturer yang memang selalu baca, iaitu.. Madam Salina.. dia memang best. Aku suka dia... sebab dia best.. Tu je alasan aku sebab aku suka dia.  Lagipun dia berjiwa muda. Sebab tu boleh berjalan seiringan.. tapi berjiwa muda pun dia tegas. 

Tapi ramai je yang lain *lecturer lain yang aku tak tau ar..baca blog aku.. tapi biarlah aku rasa. Jangan jadikan ISU aku punya segalanya dalam blog aku sudah sebab kadang-kadang kita tak tau kan. Iya lah.. setiap manusia mempunyai sesuatu yang ingin dibincangkan... tetiba je kan petik nama aku, sebab apa? letak nama lecturer dalam blog? boleh *tangan ke dada mata ke atas. 

Tapi dengan jujurnya aku tulis kat sini, kalau aku suka seseorang aku akan suka.. kalau aku tak suka seseorang.. AKU TAKKAN SUKA seseorang tu. Maaf. Itu adalah aku. Take it or leave it. Boleh ke guna benda macamtu? korang rasa aku boleh tak? boleh je kan? hahaha..

Ni tengah buat kerja ni.. 


Assalamualaikum WBT



p/s: yesterday My BB ada masalah, kesian dia.
p/s: layan Warwick Avenue pun best jugak.

No comments:

Post a Comment