Nuffnang Ads

Friday, March 30, 2012

SATU KEMUSYKILAN!!!

Hi semua...

aku ada satu kemusykilan... tadi aku pergi Solat Jumaat *sorry eh!! tade niat nak berbangga diri.

Aku naik kereta then aku nampak orang jalan kaki. dan timbul persoalan, "Salahkah aku jika aku berhenti dan bertanya "adakah dia ingin naik dengan aku" atau adakah mereka memang sengaja hendak berjalan kaki ke masjid?" itu dua persoalan yang aku musykil. 

Masjid Terapung Kuala Perlis!!! Cantik wooo

Masjid Terapung Jeti Kuala Perlis.. Cantik!!!


Tapi kan, aku dulu pernah jugak jalan kaki, dan aku merasainya..tetapi aku TIDAK BERJALAN kaki 10 minit sebelum sembahyang.. selalunya, kami akan berjalan lebih awal. Supaya sesampai di masjid tidaklah terlalu lambat. Bukan henda berbangga diri, cuma hanya ingin menceritakan

Dan dalam hati aku berkata, "salahkah aku? atau salahkah mereka?"

Assalamualaikum WBT



p/s: Baru lepas basuh baju dan hari da nak hujan.
p/s: Photos credit to Google Images.

5 comments:

  1. haah, sye pun pelik, org mcm x concern kalau nmpk org jln kaki, mcm xnk tumpangkan, x salah klau bg org tumpang, yg dok dlm kete tu silalah alert, driver selalunye xsedar....

    ReplyDelete
  2. hahaha..tu la..saya pun tak tau kak yuni..

    ReplyDelete
  3. tp xde yg slh, diorg pun naper lmbt....

    ReplyDelete
  4. masjid baru siap tu..xsalah bertanya

    ReplyDelete
  5. masjid tu cantik giler...serious...

    ReplyDelete