Nuffnang Ads

Tuesday, March 27, 2012

SESI KAUNSELING DIRI!

Hi semua...

selamat pagi dan hurrmmm...memang pagi da pun...jam menunjukkan pukul 3.08 pagi. Kenapa aku tidur lambat? sebab tadi petang aku da tidur dan sekarang aku rasa SANGAT LAPAR!! Like memang lapar sungguh. huh! hahahha...

Hurm...tadi aku baca sikit fasal Language, Ideology and Power. Hihu~~ aka L.I.P. hehehe...

hurm..aku sebenarnya masih terawang-awangan dengan diri sendiri. Nada yang aku keluarkan dalam percakapan aku membawa seribu makna yang mana aku sendiri sebenarnya tidak bermakna untuk membawa makna tersebut, Makna itu adalah menyindir. Susah betul kan? tapi tadi kawan aku bagi nasihat supaya try to be nice and try to talk slowly and mind the choice of words. That is all. 

And one more, I must talk quitely and be nice to other people IF I want them to accept me. Biarlah berlakon pun,janji orang suka. Biarlah diri merana pun, janji aku tak sakitkan hati orang. Dan aku akan pergi juga berjumpa dengan counselor, seek advice on myself. huuuu...

Assalamualaikum WBT


p/s: sorry, sesi kaunseling itu adalah atas request aku.

No comments:

Post a Comment