Nuffnang Ads

Sunday, March 25, 2012

SUDAHLAH!

hi semua...

Hidup aku ni hanya sekadar penambah rencah dalam kehidupan kawan-kawan aku (dunia). Ada aku takpe, takde aku pun takpe. Setelah, sesi refleksi diri tadi, aku mendapati bahawa, SANGAT RAMAI kawan-kawan yang terasa hati dengan kata-kata aku. Mungkin sudah terlambat untuk aku berubah secara keseluruhannya, jadinya, lebih aku berdiam sahaja. kepada yang bersama aku hari ini, itu mungkin Akmal Razlan yang banyak cakap terakhir yang korang pernah jumpa. Mungkin dengan aku kurang atau langsung tidak bercakap, itu akan lebih membuatkan kehidupan kawan-kawan sekeliling aku lebih gembira dan harmoni. Oleh itu aku minta maaf kepada semua.

Assalamualaikum WBT


p/s: ramai sangat yang terasa hati dengan aku. Maaf.

6 comments:

  1. Ak xde rsenye trs hti ng mu. klau ad pun, ak lupe dh :-) ak sdri cube ubh mnjdi lbh pstf. Tp kdg2 pyh jika brda dklgn ngttf. So, it takes time to build a strong principle in ourself... Sbb tu ak lbh suke brd dklgn org pstf... Akmal, mu xnk try grreenfit ke. Hri tu kte nk try..

    ReplyDelete
  2. Ak xde rsenye trs hti ng mu. klau ad pun, ak lupe dh :-) ak sdri cube ubh mnjdi lbh pstf. Tp kdg2 pyh jika brda dklgn ngttf. So, it takes time to build a strong principle in ourself... Sbb tu ak lbh suke brd dklgn org pstf... Akmal, mu xnk try grreenfit ke. Hri tu kte nk try..

    ReplyDelete
  3. muhasabah diri itu bagus..tapi jangan lpas tu kita jadi xda semangat, mengutuk diri sendiri..berubah ke arah menjadi lebih baik..tu sebenarnya fungsi muhasabah diri..take care.

    ReplyDelete
  4. Nadhirah: terima kasih sebab bagi sokongan. Greenfit? mu nak jadikan aku testimoni ke? aku ok je..

    ReplyDelete
  5. nazirah: thanks sebab bagi semangat kat aku jugak.InsyaAllah aku akan cuba sekali lagi.

    ReplyDelete
  6. Kamu beli, ad prbhn, jd testimoni lah... Hee...

    ReplyDelete