Nuffnang Ads

Wednesday, March 7, 2012

TWEET DENGAN ARTIS TERKENAL!!!

Hi semua!!!

tadi aku bertweet2 la kan *sekarang guna tweet, laju sikit compared to Facebook, no heart feeling other facebook users...hehehe.. takde la, aku kadang2 buka jugak FB, tapi kurang sikit sekarang  sebab ada Twitter... bukan nak cakap sapa bagus ke tak, cuma, macamtu la, manusia lebih suka benda yang disukai berbanding benda yang tidak disukai... *obviously..hahaha..

Okay baik. aku tadi terlihat satu tweet daripada seorang artis terkenal tanah air. Siapa? Noor Khiriah lar.. hebat tau. Tak sangka pulak dia balas tweet aku. hahaha...

nak tengok bukti?


haaa!!! korang ada>? dia balas tweet aku..hahaha..best tau!! itu je la sekali..lepas tu takde da..hahahaha

dia orang Raub, Pahang jugak.hahaha

Assalamualaikum WBT




p/s: tonight was full with experience. THanks Guys!

No comments:

Post a Comment