Nuffnang Ads

Monday, April 23, 2012

BIARLAH AKU MATI DAHULU...

Hi semua..

selamat malam, jam telah menunjukkan pukul 11.55 malam, aku sepatutnya da tidur da ni sebab esok ada kelas. Disebabkan perut masih kenyang, jadinya nak tidur memang sangatlah tak eloknya kan? hahaha.. Doso2..bak kata kawan aku, Dia orang kelantan. hehehe...Doso2..

Okay, sekarang ni aku masih diawangan sebab perut kenyang, nak tidur tak bley, jadinya. terpaksa la duduk2 dulu. Hahahaha.. tadi aku makan nasi goreng ikan masin dengan telur mata. Tadi Angah bayarkan dulukan untuk aku.......nanti aku bayarkan balik untuk kau okay Angah. Hehehe... 

Okaylah, aku sebenarnya takde apa nak taip. Tapi tetiba tadi cakap sal perihal keluarga dengan roomate. Benda yang dicakapkan adalah sikit je tapi ia memberikan impak yang amat besar dalam kehidupan aku. Apakah bendanya?

"Kematian". Kami bercakap sal ibu bapa kepada rakan kami yang telah meninggal dunia. Dan aku cakap, "kalau aku la, biarlah aku mati dahulu sebelum mak dan ayah aku mati, aku tak dapat bayangkan kehidupan aku tanpa mereka". 

InsyaAllah...
Ulasan selanjutnya, memang aku tak bley nak ulas, sebab ia semuanya ada dalam ayat aku tu. Aku memang tak dapat bayangkan bagaimana hidup aku TANPA kedua ibu dan bapa aku.


Assalamualaikum WBT


p/s: SEBAK.

2 comments: