Nuffnang Ads

Friday, April 27, 2012

BLOGGER ISTIMEWA : NAZIRAH FATHIL!!!

Hi semua,

Apakah perkhabaran anda semua di petang Jumaat yang agak panas ni? Hihu~~ mesti korang rasa macam nak tidur je kan? EH!!! jangan!!! jangan kamu sesekali tidur sebab lepas makan tak boleh tidur. Cuba korang cari satu aktiviti yang boleh anda lakukan untuk memenuhi masa anda. Seperti.. urmm.. pergi bundle ke.. hehehe.. *maaf itu aktiviti aku.. ahahahah

Okay, enough joking,  entry ni sebenarnya adalah untuk seseorang yang agak istimewa. Kenapa aku kata istimewa sebab dia selalu jenguk blog aku dan yang paling penting.. dia selalu komen kat blog aku... thanks nazirah.. 



untuk itu, entry ini di-KHAS-kan untuk kamu, Nazirah binti Fathil.
Korang boleh jenguk blognya yang banyak berkisar tentang kisah kehidupan dan KUCING. Beliau sangat suka kucing.. kepada semua yang suka kucing tu, boleh lah follow blog beliau dan bertukar2 pendapat tentang kucing. okay?

Assalamualaikum WBT


p/s: aku suka gak kucing.. hehehe

4 comments:

  1. adoi...terima kasih untuk free promotion ni..hahaha..aku xda pun gambar tu..

    ReplyDelete
  2. heehhe.. memang la ang takdak.. sebab tu aku yang ami haritu dalam kelas RM.. hihu~~

    ReplyDelete
  3. hehehe..naz adalah kawan saya... hehe... dia selalu komen kat blog saya.. thankz nazirah..dan thankz UniMeow sebab komen..

    ReplyDelete