Nuffnang Ads

Wednesday, April 25, 2012

CASH CAB ROCKS!!!

Hi semua...

Wahahaha... aku sekarang berada di cafe Pak Zul... sekarang kami membuat kerja untuk big event yang tak lama akan datang nih. Hihu~~

Sekarang, umat yang berada di cafe Pak Zul ni adalah aku, joe n belle... dan jap lagi ada la lagi orang lain.. hehee..

tapi apa yang penting, aku bukan nak post pepe malam ni sebenarnya, aku cuma nak habiskan masa dalam menunggu member perbincangan. Hehehe...

Hurm.. biar aku tengok sekeliling apa yang ada untuk diulas. Okay, okay, sekarang aku sedang menonton Cash Cab, memang banyak betul orang ni menang. Sakit betul hati aku, sekarang dia ni dapat Singapore Dollar $1200.. memang sangat sakit hati.. kalau convert kepada RM tu... hahaha... dapat RM2400 da.. hihu~~ banyak tak? sangat banyak.. aku jeles... hahahahah....

sedap weh stroberi...

Da la.. aku nak discuss ni.. 

Assalamualaikum WBT


p/s: Cash Cab Rocks dia cakap.. heheh..sengal!! *jeles sebab tak dapat duit

No comments:

Post a Comment