Nuffnang Ads

Wednesday, April 4, 2012

FATIN LIYANA ON MEGA, UTUSAN MALAYSIA!!!

Hi semua...

fatin liyana

Korang kenal tak NUR FATIN LIYANA?

Dia masuk Mega, Utusan Malaysia. mari, aku bawakan sedikit apa yang wartawan Mega, Noor Fazrina Kamal. Ada figure yang menarik minat aku iaitu,

 "Bayangkan sejak buka kepada umum, Blog Fatin telah mendapat perhatian kira-kira 500,000 hingga 600,000 permbaca sebulan dan pageview telah mencecah ke angka 9.6 juta pembaca" aku pun... WHAT?? aku nak dapat sikit pun payah.. hahaha.. 

Dan lagi satu ayat ni.. "Apa yang saya buat adalah saya cuma menulis dan tiba-tiba ramai pula yang baca blog sya. bagi saya tiada apa yang terlalu istimewa seperti mereka, saya juga orang biasa cuma mungkin mereka suka baca blog saya sebab ia santai dan 'sempoi'".

Dalam artikel tu ada resepi dai untuk berjaya iaitu, "Saya menulis sesuatu yang say mahu dan bukan kerana disuruh. Saya menjaga isi kandungan blog saya dan saya akan pastikan ianya menarik serta bermanfaat".


Huhuhuh..aku adalah jugak..tapi tak la sebanyak dia..hahaha..malu..korang nak bace lebih lanjut? Click sini. FATIN LIYANA ON MEGA.


Assalamualaikum WBT


p/s: laju da aku taip sekarang ni..hahaha *malu ngn Fatin..haha

No comments:

Post a Comment