Nuffnang Ads

Monday, April 2, 2012

HAPPY BIRTHDAY SEMUA!!! HAMEKAW!!! HAHAHA

Hi semua...

korang pernah tak letakkan kat kalendar korang dalam tepon tu birthday kawan-kawan, ahli keluarga ke? pernah? lau tak pernah cuba buat best wooo!!! hahahah

Kek untuk semua!!! hahahah


January
2 = Kawan aku Shamimi
3 = kawan aku, Zusuliyaini
5 = kawan aku Anas
22 = My mummy!! Aminah Ishak...
23 = kawan sekolah menengah aku, Azizi

February
1 = kawan aku, Siti Aminah
12 = kawan aku, Yana(kelas mate dulu2)

March
4 = kawan aku dulu, Abdul Bari
27 = Izzah Rushadi

April
2 = kawan aku, Zakiah
16 = kawan aku, Haniff
20 = kawan aku gak, Nazirah Fathil
26 = kawan aku aka rumate dulu, Ridhuan

May
3 =kawan aku, Hawa
3 = Mak kawan aku, hajah Akmarani
4 = Dibah
13 = Fitrihana (kawan F6 aku)
13 = Mila Said, rakan sepermainan badminton di U ni..
28 = Ilyana (kakak aku)

June
30 = Fadilah classmate aku.

July
4 = Hafizi (kawan aku masa F6)
7 = kawan baik aku, BELLE aka Fauzanna (mampus aku lau tau)
9 = Siti aisyah. Classmate aka kawan..
15 = Siti Rahimah (imah) kawan sekolah dari darjah 6... 
24 = Nor Irefah (akak aku)

August
7 = Sapizi *roomate aku wooo!!!
22 = aku dan kembar aku!!! Saufi.. hehe..

September
10 = Wan Nor (hehehe..)
18 = Angah!!! aka CT Ammarah..suka2!!! (hehehe)
20 = Ayah aku!! Razlan Rahmat
21 = Mohd Khairi Mahayuddin (kawan masa F6)

October
3 = Kak Zah (kawan aku..)
14 = Nadz (Kuala Berang)
17 = Fakhri (Johan Asari) Kawan aku..hahahha

November
1 = Nadhirah Ahmad Shukri ( classmate)
5 = Dean Yeo ( classmate)
17 = Faizi *terpaksa tulis sebab dalam hp aku pun tak kenal...hahha
28 = Arwah Shirazi *Al-Fatihah

December
5 = Nurul Hidayah Jamalullail (kawan masa F6)
23 = Amirul (classmate)

Haaa..kepada yang takde tu bukan apa... ni berdasarkan handset lama aku.. memang serious laaa lama.. memang lama.. nanti aku update lagi okay? hihu~~ *jangan terasa hati okay>? aku sayang semua!!!



Assalamualaikum WBT



p/s: Ramai jugak!!

2 comments: