Nuffnang Ads

Sunday, April 1, 2012

JOM HEBOH GANU DI GONG BADAK!!

Hi semua...

Tadi aku serta beberapa rakan seperjuangan telah pergi ke Jom Heboh yang berlangsung di Gong Badak, Kuala Terengganu ni. Ya Allah.. orang..punyalah ramai!! sumpah ramai. Sangat!!! hihihuuu..sek bek pergi petang..lau tak..memang la..hahaha.. dah la panas.. DUGAANN!!!

Kitaorang ada amik gambar semasa kami pergi kat situ. Nak tengok?

Nanu Baharuddin dengan Nano Nano Baharuddin.

Aku *bajuputih.. Nano *angah, Wan*atlet, Z *Avonese and Nadz *KB

Nanu,Atlet,KB,Nano dan Avonese

Atlet dan Nanu

Aku,Atlet,KB,Nano dan Avonese

Ratu2..hahahha *sengal

Aku dan Angah *btw kawan baik aku!

 Ini la gambar2 kami pergi tadi!!! Ramai orang memang sangat.. sangat ramai..memang ramai. Media  Prima memang pandai betul buat benda pelik2 ni..hahah..tapi yang peliknya..punya banyak barang yang ada kat situ.. SATU PUN AKU TAK BELI!!! hahahha..sengal je kan? 


Kami pergi ni sebab saje2 je..lepas geram..sambil tu cakap sal hal ekonomi dunia, perang serantau, Palestin, fasa di Iran, Somalia,,korang jangan ingat kitaorang tak amik tau tau? Korang ingat kitaorang ni loklak sangat HELLLOOO!!!! tolong sikit ok! 


Assalamualaikum WBT



p/s: sayangilah ibu bapa anda.
p/s: thank sebab amik gambar ni belle.

4 comments:

  1. hahaha..memang jimat..kwang3... ang beli apa ja aritu?

    ReplyDelete
  2. Beli air je byk..panas dan dahaga..oops..beli tudung selai

    ReplyDelete
  3. owh...awat tak post dalam blog..hahaha..biar satu dunia tau ang beli apa..hahah

    ReplyDelete