Nuffnang Ads

Thursday, April 26, 2012

KEJOHANAN SUKAN MASUM SIRI III UNISZA!!

Hi semua..

Apa khabar di malam yang hening ni. Okay la.. aku nak post fasal KEJOHANAN SUKAN MASUM SIRI 3 yang dilangsungkan di Universiti Sultan Zainal Abidin selama 3 hari iaitu dari 27 - 29 April 2012 ini.

Acara sukan yang dipertandingkan adalah Tae Kwan Do, Sepak Takraw dan Rugby. Venues bagi acara-acara ini adalah disekitar UNISZA ini sendiri.

Kalau tidak silap aku lah, pernyertaan dari semua Universiti tapi tah la jugak, aku tak tau sangat, walaupun aku duduk dalam U ni, tak semestinya aku tahu semua kanz? hehehe.. 





Senang tak jawapan aku? senang kan? kalau semua pelajar U, semua Uni kat Malaysia ni macam aku, memang hancus la universiti tu.. memang tak boleh nak buat apa lah.. sengal je kan?

Tapi biarlah pandangan negative aku tu sekejap, takde la.. aku akan cuba update segala keputusan yang  ada disini dan aku jugak akan cuba untuk mengambil gambar mereka yang bersukan dan akan aku cuba post dalam blog aku yang tak seberapa neh.. huahuahua..

Tadi aku bukan apa lah kan.. ternampak la beberapa orang atlet harapan Malaysia dalam bidang sukan masing-masing seperti Sepak Takraw dan Rugby yang sedang giat berlatih untuk menghadapi hari esok. Hurm.. badan atlet semua bagus2 la.. taff la.. aku pun atlet jugak.. tapi da bersara.. sebab tu besar tu.. hahaha.. sengal tak? 

Tapi pepe pun, GOOD LUCK kepada semua atlet yang ada berkampung di UNISZA ini dan enjoy lah.. adat perlawanan, ada menang, ada kalah dan atlet semua kenalah bersaing secara sihat. Okay? yeay!!! bagus2.. fight! fight!!


Assalamualaikum WBT


p/s: kalau ada yang baca blog ni, yang duduk kat UNISZA ni... balas tau.. hehehe.. at least you know that I am a blogger.. hahahah.. *sengal lagi..

2 comments:

  1. yeay!!! nazirah balas.. aku nak buat satu entry la untuk ang..hehehe

    ReplyDelete