Nuffnang Ads

Sunday, April 15, 2012

KEK KUKUS CINTA!!! SEDAP WOO!!!

Hi semua...

Ya Allah.... lamanya aku tak update entry kat blog aku yang terchinta *nampak zaman lama sikit... Okay..untuk entry permulaan ini, aku nak update fasal... KEK!! KEK KUKUS CINTA.

sebelum tu, mari aku tunjukkan beberapa keping gambar yang aku sempat tangkap masa kek ni lepas masak. Chef kepada kek ni adalah kakak aku. Aku tak pandai nak buat kek kukus2 ni... aku belajar buat kek yang dibakar guna oven. Ni kek kukus guna kukus.. mana lah aku tahu. hahaha.. nah!! mari kita tengok gambarnya.






ni la kek kukus yang aku katakan tadi. Jujurnya, bahan2 aku tak tau apa...sebab aku tak pay attention dengan apa yang kakak aku buat, tapi hasilnya? sangat sedap, kek kukus ni takkan hangit la sebab dia kukus kan then lagi satu, kek ni moist gituw, Memang ramai la yang suka makan.

Kalau para pembaca nak tempah untuk raya ke boleh la.. hehehe.. kak aku suruh iklankan dalam blog.. komesin dapat kat aku jugak..

Assalamualaikum WBT


p/s: macam kek lapis sarawak cuma yang ni lagi moist dan murah.. hehehe...

2 comments: