Nuffnang Ads

Tuesday, April 3, 2012

MENU BERBUKA PUASA PETANG NI!!!

Hi semua...

Ya Allah... aku bukanlah nak berungut ke apa.. cuma... memandangkan hari ni adalah hari ke-2 aku berpuasa, jadinya, aku berasa amat lah LAPAR!!

aku tau memang la sebab memang tak boleh merungut.. tapi I can't help it!!! AKU SANGAT LAPAR!! tapi aku akan cuba bertahan untuk sampai ke Maghrib ni nanti!!! wahahahaha... aku akan makan sikit je malam ni *sewaktu berbuka

mari tengok senarai menu yang aku nak makan hari ni!! sempena majlis berbuka puasa. Amin, MOga2!!

Spegathi *malas nak eja

maccaroon..*lagi la malas nak eja

Puding gula hangus *adoiyai

ni pun spagethi..

ni campur2...



Ini lah menunya... *dalam kepala aku.. tapi untuk petang ni, aku tak tau apa yang aku nak makan...*maaf jugak la.hahah..nanti aku update apa yang aku makan untuk berbuka puasa Maghrib nanti. Okay?


Assalamualaikum WBT



p/s: moga puasa diberkati Allah.
p/s: gambar ihsan Google.

3 comments:

  1. mkn ifood masa sahur.. insyaAllah perut lbih tahan

    ReplyDelete
  2. mkn ifood masa sahur.. insyaAllah perut lbih tahan

    ReplyDelete
  3. banyaknya komen kamu nadhirah weh..hahaha...btw, thanks tau.

    ReplyDelete