Nuffnang Ads

Tuesday, April 17, 2012

NIKMAT KEPANASAN!!!

Hi semua...

apa khabar semua? mesti semua sihat kan?

okay2!! untuk entry kali ini, aku nak utarakan fasal udara panas kat Malaysia ni. Mengikut ramalan cuaca dari Agency Kajicuaca Akmal and Friends. Untuk beberapa minggu ini, dijangkakan cuaca adalah sangat panas. Hahaha...

Sebab apa? memang panas la cuaca untuk beberapa minggu ni, sebelum ni tak lah panas sangat tapi dua tiga minggu ni memang panas sangat. Hehehehe.... Tapi pepe pun memang panas, tapikan, banyak kelebihan tau cuaca panas ni, sebab apa? Economy tourism ni memang kaya lar, sebab apa? sebab... ramai tourists dari luar negara yang datang ke Malaysia sebab nak menikmati cuaca Malaysia yang panas lagi memanaskan ni. Terik tau. FuuuhH~~~

Kalau kat sini (Kuala Terengganu/Pantai Timur), memang sangat ramai lah tourists yang datang untuk meng-tan-kan kulit mereka. Sebagai contoh, ramai tourists yang pergi ke Pulau Redang, Pulau Perhentian, Pulau Kapas dan pelbagai lagi jenis pulau yang ada di Semenanjung Malaysia. 

Hehehe..mari aku tunjukkan okay gambar2 pulau2 ini okay, cantik waktu2 panas ni...hahaha...







okay tak?


Assalamualaikum WBT


p/s: bila la aku nak pergi... hehahaha..

No comments:

Post a Comment