Nuffnang Ads

Thursday, April 26, 2012

RESULT MUET !!!

Hi semua..

Apa khabar? aku semalam buat la auto post kat blog. tapi malangnya tak jadi.. tadi ha baru aku post.. kesian betul..ingatkan okay la.. rupanya.. tak jadi.. hahaha.. malang2..hahaha..

okay2... kepada semua calon MUET Mac 2012 yang lepas, aku berharap segalanya menjadi lancar dan korang boleh da check korang punya result MUET dengan menaip MUET RESULT IC NUMBER then hantar ke 15888, korang try la eh,, kepada calon je.. kepada yang bukan calon, jangan mengada nak check2..hehehe..

aku? korang tanya aku punya result? aku malu la nak share ngn korang.. tapi lau korang nak tau result aku, PM aku di FB.. hehehe... 


Assalamualaikum WBT


p/s: bersakit-sakit dahulu, bersenang-senang kemudian.

7 comments:

  1. alhamdulillah,, aku bersyukur naz.

    ReplyDelete
  2. cool....haha...moga-2 semua bjaye...singgah blogwalking sini :D

    ReplyDelete
  3. moga dapat result gempak ..singgah blogwalking sini :D

    ReplyDelete
  4. Spudin : alhamdulillah.. tak la gempak sangat.. tapi alhamdulillah lar..

    ReplyDelete