Nuffnang Ads

Tuesday, April 3, 2012

SENGAL TAK AKU???

Hi semua...

ini entry sebelum pergi *bersiap ke kelas.. Okay.... mari aku ceritakan serba sedikit fasal hari ini dan esok.

Semalam (2 April 2012)

Aku amik dari kol 12-keatas je la ek? OKay. aku masuk bilik then terus mengadap laptop sebab nak siapkan kerja sikit. Lepas tu, rasa mengantuk je.. aku amik la satu sachet Avail Cappuccino Tongkat Ali ACAfe. Ha!!! Padan muka aku!!! TAK TIDUR!!! memang la kerja siap belaka cuma, aku payah nak tidur. Selalunya okay je.. tapi semalam memang dia bagi penangan yang terlampau hebat. Pukul 4am tu mengeliat-geliut sebab suh badan tidur tapi minda masih tak tidur. *masih segar pastu dalam 1 jam mengeliat-geliut, aku pun tidur... Alhamdulillah. *walaupun pukul 5..hahaha..Adioyai..

Pagi ni (3 April 2012)

Aku bangun dalam pukul 9.03 pagi *tengok jam betul2 nih! hahahgagaga...Pastu, sedar2 rupanya aku hanya tidur untuk 5 jam! adioyai... memang sengal lah.. takpe aku balas petang nanti!! *Adoiyai.tak boleh.. petang nanti ada kelas... takpe.. aku balas sok je la.. mintak2 la sok takde pepe.  HEHEHEHE...
Lau ada pepe pun, memang aku nak tidur jugak except for class. *ADOIYAI untuk sekian kalinya...

okay la.. cukup untuk dua incidents ni. hhaha.

Mengantuk sungguh aku sekarang ni. Penangan *bukan tenangan ataupun tendangan mahupun tentangan.. bukan.. hebat sungguh penangan Cappucinno Tongkat Ali nih.. hahaha


Assalamualaikum WBT


p/s: orang kata minum Tongkat Ali jadi lelaki sejati.... hurrmmm...

No comments:

Post a Comment