Nuffnang Ads

Saturday, May 19, 2012

BANGUN PAGI, SAKIT BELAKANG!!! WAAAAA!!

Hi semua...

Bangun je pagi ni terus rasa sakit belakang, aku tau kenapa, sebab tadi aku bangun kejap then aku tidur atas lantai.. huaaaaaaa~~ sakit woo~~ tapi nak buat macamne.. sendiri punya perlakuan.. terima je lah.... huhuhu...

camni la sakit aku tu... 2 hari da..
Okay la.. sekarang ni da pukul 12 tgahari, dan aku nak pergi makan da ni.. mungkin dalam pukul 12.15 aku g la...*apa lah berbelit ni.. bengong apa.. ahhaha... tapi yang penting aku nak pergi makan jap lagi.. kat kafe baru je, sebab kat kafe baru ada kentang yang masa macam berlada gitu.. sedap.. nanti aku tangkap gambar then aku post kat sini.. rasanya sedap dan memang sangat sesuai untuk orang yang berdiet macam aku neh.. hahaha...

Tapi apa yang penting sekarang adalah, belakang aku terasa sakit, mungkin tulang-temulang aku rasa2 sengal akibat salah tidur. wwuuuuhhhuuu~~ bukan sesuatu yang boleh menggembirakan aku~ lain la aku dapat mimpi jadi retis ke.. kan? hahaha..

Nanti pulak, pukul 2.00pm ada program kat TER (Terengganu Equestrian Resort) kat Kuala Ibai, so, huahuahua.. kitaorang naik bus, nak naik bus, lama tak naik bus, nak2 bus UNIZA.. hahaha

Okay la.. nak bersiap, then, makan!!! chow!


Assalamualaikum WBT



p/s: salam bagi jugak, at least orang jawab salam, dapat sunat muaakad, kan?

No comments:

Post a Comment