Nuffnang Ads

Thursday, May 10, 2012

BBQ DI RUMAH MADAM MAHANI!!!

Assalamualaikum WBT..

Apa khabar semua? sebenarnya entry ni sepatutnya dibuat pada beberapa hari terkebelakang, tetapi aku lupa nak letak sebab aku ada letak gambar dalam FB.. tapi rasa macam tak cukup je sebab aku tak letak dalam blog kan? i think, aku lebih suka letak gambar dalam blog sebab nak upload senang.. FB tu susah sikit.. hihu~~ berat.~~ tak larat nak tunggu wehh.

okay.. selepas event yang kami laksanakan haritu.. kami ada membuat satu lagi sesi makan-makan dan sesi ini telah dijalakan di rumah Madam Mahani, seronok, most of us datang la, alhamdulillah.. dan kepada yang tak dapat datang. mungkin mereka ada alasan mereka sendiri. kay?

dan, sempat jugak aku amik gambar untuk dijadikan kenangan sepanjang/seumur hidup aku. Alhamdulillah.. nak tengok? mari!!!

amik guna Instagram ni.. hihu~~ thanks anas sebab
tolong amikkan gambar

Ateh, nadhirah and wan mazrina..

mari teka jari jom!!!

kawan2 perempuan aku.. cantik tak mereka?

ni pun kawan perempuan aku gak.. ramai tak?

mari dengar cerita..!!

the Moment!!!

makan kat dapur dapat banyak makanan!! hahaha..*gilos

angah, aku n belle..

cuba korang tengok betul2.. berapa banyak gambar Nadhirah dan Wan Mazrina dalam ni.. banyakkan? mereka berdua memang suka bergambar... hhuahuahauua.. aku amik je gambar dorang.. at least ada jugak yang nak masuk dalam kamera aku.. wahahha.. camera murah je... Sony... compact camera...

Kepada Madam Mahani, thanks tau sebab mengadakan acara sebegini, perut kenyang, suka hati dan yang penting, memory ini takkan kami lupakan.. okay? thanks madam. next time, lau nak buat lagi, kami datang makan je ek? hahaha...kidding.

Assalamualaikum WBT



p/s: tengah masukkan data.. *tapi benti jap sebab stuck!

No comments:

Post a Comment