Nuffnang Ads

Wednesday, May 16, 2012

BEZA BONGGOL JALAN?

Hi semua...

Apa khabar? tadi pergi pasar malam dengan rakan2.. lepas tu dalam perjalanan, Angah tanya sal signboard jalan.

"Erm, apa beza papan tanda jalan tu eh, satu bonggol dan dua bonggol?"

Kamu semua tertanya-tanya, urm... 

aku jawab main-main je la...

"Lau yang satu bonggol tu, photographer amik photo perempuan dari tepi.. nampak satu je... kalau yang dua tu, photographer amik gambar dari depan ataupun dari bawah" 

hahahahaha...

sengal je.. kwang3.. da, tanya sangat kan.. dalam peperiksaan aritu masa amik lesen. takde pulak dia suh bezakan antara yang satu bonggol dan dua bonggol cuma dalam soalan, kalau nampak bonggol kena perlahankan kenderaan. itu je. hihu~~

mari aku tunjukkan gambar bonggol2 itu okay?

ni yang satu bonggol...

yang ni pulak.. dua bonggol..
beza?? aku rasa macam takde beza pun.. lau segi saintifiknya.. tahap dan kadar perlahan adalah sama, jadinya.. hurrmmm.. tah la..

ada siapa2 tak yang boleh bagitau apa perbezaannya dari segi JPJ? hihu~~



Assalamualaikum WBT


p/s: maaf, lesen saya bukan lesen terbang okay!! hahahah

No comments:

Post a Comment