Nuffnang Ads

Saturday, May 26, 2012

BUDAK BERDUA NI BERSUNAT DA!!!!

Cuti sekolah sudah datang!!! 

Maka, ramailah yang berkahwin, buat kenduri, bercuti dan satu lagi yang paling penting!!

BERSUNAT!! iya la.. budak2 bersunat... yang laki membaca ni, ingat lagi tak korang bersunat bila? hahaha... lau ingat bagus2..

Akim...

Abang...

okay.. takde nak cerita je, anak sedara aku, Abang dengan Akim bersunat dah semalam, aku tak tau la berdua tu camne.. tapi aku rasa Abang menangis kot..haha. sebab hati dia tu lembut sikit. compared to Akim, dia keras betul hatinya.. tapi kalau sekali menangis.. ! adoiyai!! memang sakit la.. memang bising.. puas hati betul kalau menangis. hahaha..

semalam mak aku call, awal2 lagi..sebab nak bagitau sal anak sedara aku dua tu bersunat. aku? baguslah.. jangan ada yang menangis sudah.. hahha

da lah.. aku baru lepas basuh baju then nak tengok Sherlock Holmes pulak okay?


Assalamualaikum WBT


p/s: perasaaan adalah sesuatu yang boleh berubah-ubah.

No comments:

Post a Comment