Nuffnang Ads

Friday, May 18, 2012

ENTRY MERABAN !!!

Hi semua..

tetiba je semalam bila aku buka aku punya blog from my laptop dia jadi macam pelik sebab all the items lepas ke belah kiri. Bongok tak bongok? tapi lepas aku clearkan semua history aku, menjadi la.. hehehe.. aku sign out pastu aku login balik, ia tak menjadi seperti semalam da. Gosh, thank God. hemoh hemoh hemoh...

Mungkin aku banyak sangat click kot semalam, then dia jadi gila. kot la.. aku pun tak tau sangat. tapikan, bila aku cuba buka hari ni, blog aku ni, dia jadi macam berat sikit.. aku pun tak paham ni, padahal aku da cuba meringankan blog aku dengan seringan mungkin, tapi maybe ada yang berat2 sikit kot.. urm.. aku pun lagi la tak paham!! hahaha.. *pening..

biarlah dulu cerita fasal blog ni. hehehe..

Okay, memandangkan hari ini adalah hari Jumaat, makanya, semua kaum lelaki adalah DIWAJIBKAN untuk pergi sembahyang Jumaat dan di Terengganu ni, hari Jumaat bermaksud, Cuti. SO, kalau cuti... duduk2 dalam bilik je la, kalau aku la. Orang lain aku tak tau.. tapi apa yang penting.. kita enjoy cuti kita dalam cara yang kita paling suka. Wahahaha... 

Erm.. apa lagi yer? aku rasa itu je la kot, dan moral untuk kali ini adalah, "Enjoy dengan apa yang kita lakukan". Betul tak?

Assalamualaikum WBT

p/s: masih tersangkut dengan SPSS.

2 comments: