Nuffnang Ads

Wednesday, May 16, 2012

HARI RABU YANG UUMMPPHHH!!!

Hi semua...

Okay, semalam aku tidur pukul 4 pagi dan aku bangun pagi hari ini pukul 8.30 pagi, jadinya aku hanya tidur untuk 4-5 jam sahaja. Orang *Saintis kata 4-5 jam adalah waktu tidur yang ideal untuk seseorang dewasa. Aku yang bukan saintis ni cakap, memang TAK CUKUP! hahahaha.. aku ni duk menguap je dari tadi... perrghh!! haa.... ni tengah menguap la ni.. silap haribulan, bleh tidur aku dalam surau ni. adoiyai!!

Tadi pada pukul 10 am tadi, aku sebenarnya kena jumpa Dr. Normah untuk consultation research jadinya aku pergi da jumpa dia tapi selepas beberapa minit, Dr Normah ada perkara kena buat, aku pun okay, takpe lah. Nanti dalam pukul 12 tghari pulak la jumpa. tapi dengan keadaan aku yang sangat mengantuk ni, tak tau la aku, adakah aku patut tidur sekejap dalam surau ni. sekejap jer!!..huhuuhuh..

Okay, aku nak sambung buat research ni kejap. lagipun, ada kawan aku da siap da research dia, jeles ni. Jeles kearah kebaikan takpe. Betul tak? hueheheheh...


Assalamualaikum WBT


p/s: sangat mengantuk weh!!!

2 comments:

  1. hebat...wat research dlm surau

    ReplyDelete
  2. Tu la.. tak larat aku nak balik bilik tadi.. aku duduk dalam surau then baring2 jap..sambil buat research.

    ReplyDelete