Nuffnang Ads

Thursday, May 17, 2012

MAAFKAN AKU...

Hi semua..

"Segala nasihat yang diberikan akan disematkan ke dalam hati nurani aku" - Akmall Razlan (2012).

Itu yang aku akan sematkan dalam hari aku. 

Muhasabah diri adalah perkara yang kita patut lakukan setiap hari sebab dalam sehari tu, kita tak tau berapa banyak hati manusia yang kita telah guriskan. Nampak sahaja tidak terguris tapi dalam hati Allah sahaja yang mengetahui dan Allah Maha Mengetahui. Maafkan saya.

Baiklah.. itu sahaja untuk kali ini. Muhasabah diri akan diteruskan supaya hati lebih bersih dan minda lebih cemerlang. Sucikan niat dalam berblog, sucikan niat. Amin.


Assalamualaikum WBT


p/s: Sucikan niat.

6 comments:

  1. terima kasih untuk peringatan :)

    ReplyDelete
  2. takde pepe kak Tia, biasalah.. huhuhu

    ReplyDelete
  3. maaf. bukan kak tia but miss tia. hehehe

    ReplyDelete
  4. maaf. bukan kak tia but miss tia. hehehe

    ReplyDelete
  5. ni msti kes kena tegur tu..kan2

    ReplyDelete
  6. kes kena tegur? yang mana nazirah?

    ReplyDelete