Nuffnang Ads

Friday, May 18, 2012

PENEMAN WAKTU SUNYI!!

Hi semua...

korang mesti ada peneman korang kalau waktu korang buat kerja ke apa kan?

Aku ada peneman dan penyaman aku sendiri, iaitu!!! TEH BOH!! Cameron Highlands Tea tapi yang uncang je la.. wahahha.. lau nak minum yang betul2 kat Cameron Highlands tu tak dapat la sebab aku kat Terengganu sekarang ni, kalau aku kat Raub, memang naik je sekejap.. pergi pagi, balik malam!! hahaha... balik hari je pergi Cameron Highlands.. at least pergi jugak la tempat yang sedikit sejuk kan?

Peergghh!!! sedap wooo...

okay... jadi, korang punya peneman apa? 


Assalamualaikum WBT


p/s: keras tinja aku minum air teh ni 
p/s : pehal mata sebelah kiri aku ni dok gerak2 ni!!

2 comments:

  1. sama le..kita minum teh boh jugak..hehe

    ReplyDelete
  2. ler? same ke? hahaha.. tak sangke teman..hahah

    ReplyDelete