Nuffnang Ads

Monday, May 21, 2012

TAK SEDAR DIRI AKU NI!!!

Adoiyai...

aku ni kalau tak update blog sekali dalam sehari memang tak sah, walaupun research bertimbun-timbun kerjanya kena buat. Takpe, aku mengamalkan prinsip *prinsip ke? tak2.. amalan jangan stress buat kerja. hahaha.. lau stress payah nanti, emosi terganggu, mula lah buat assumption bukan-bukan. hahaha.. jangan2.. no no no.. tamo,, tamo.. tamoo.. tak bley!

okay baiklah, memandangkan aku ni post dah giler lewat malam *pukul dua da sebenarnya., aku nak cerita la sikit fasal tengahari tadi, aku tadi dengan roomate kemas bilik, peerrgghhh bilik wa da kemas bai, wangi siap bau Ajak Fabuloso.. Bercakap pulak fasal Ajax Fabuloso ni, aku ada cerita jugak... Pada sem lepas, aku nak basuh baju, Ajax Fabuloso tu kan macam bekas sabun biasa tu kan, aku masa tu beli yang bau epal, memang siamang wangi sedap baunya. Lepas tu, aku dengan selamba badaknya, menuangkan cecair handalan pencuci lantai dalam baju aku yang aku letak dalam machine. washing machine. Memula aku tak sedar, lepas aku naik atas, *tingkat lima, jalan kaki, takde lif, memang letih. da sampai atas baru aku sedar, aku pun, takpe la.. aku redha je la, kalau bau baju aku tak sedap or terlampau wangi bau cecair pencuci, aku redha je. nak buat cmne, takkan aku bazirkan dua ringgit sebab nak basuh dalam trip machine lain, Tak nak aku! biarlah bau epal pun baru epal lah,. janji sedap baunya! hahahah...sekarang tidak lagi, aku menggunakan pencuci baju yang wangi. hihu~~

insan tak tau beza antara pencuci lantai
dan pencuci baju. adduuhh~~

Okay, sambung cerita kemas bilik tu, aku kemas bilik memang la letih, biasalah kan, tapi nak cakap ni, habuk! peeerrggghhh.. macam duduk kat medan perang da, *maaf, bukan kampung medan ok. Habuk...sana ada habuk, sini ada habuk, tapi nasib baik, alhamdulillah la, aku tak terbersin pun. Alhamdulillah sangat sebab kalau kat rumah, kalau aku kemas bilik ke rumah ke, habuk sikit pun, aku terbersin bagai. tapi tadi alhamdulillah la, selepas semua bersih, aku pun hidup gembira dan happy ever after. hahahaha.. macam ceria cinderella je... *nak tunggu prince charming.. *bangang! ada je yang cop aku kan? kan? kan? isu hangat sekarang neh.

Uish! sedar, tak sedar, da banyak aku tulis, *sek bek sedar, kalau aku tulis je, tak sedar2.. lagi panjang berjela kot...adoiyai.. dah2. sok nak kelas!

Assalamualaikum WBT

p/s:gantuk!

2 comments:

  1. ok la tu..dua2 keluar buih dan mmg utk kerja mencuci gak hehe

    ReplyDelete